Thursday, May 12, 2011

apa salah ku

....hary nie sebelum ak nk tido aku tpon berbunyi aku pown truslah ambik then baca meset tu...
then biler ak baca jek meset tu haty ak trus sebak...sebak sgt2 terasa perit yg dulu mcm dah dtg blk...ak terlalu menyayangi dye ak sanggup buat aper sajer demi dye...ak taw ak dh byk menyusahkan dye...ak mintak maaf sgt atas semua kesusahn yg aku buat selama nie..mungkin ak nie tak pandai nk menjaga haty dye,mungkin aku nie tak pandai nk ambik haty dye,mungkin aku nie tak seperti aper yg dye impikan...aku sedar akan diri aku nie...tp ak dah cuber sebaik2 nyer...ak sendiri tak taw kenapa aku terlalu emosi biler baca mesej dary budak tu...semua yg dh berlaku tahun lepas tros menyingtkan aku akan semua tu mungkin sebab tu membuatkan aku sebak yg tak terkira....sedihh sgt haty nie pilu rasanyer...

....aku sedar ak kener kuat utk tempuh aper skli yg berlaku skrg nie..mungkin nie semua ujian yg harus aku tempuhi dan aku kener kuat...mungkin ader jalan penyelesaian yg bik utk aku tempuh semua dugaan nie..mungkin itu semua hanya titik hitam yg lamer yg menggangu hidup aku...mungkin aku kener buang semua tu demi kebahagian aku dengan dye..

No comments: